Lerum sin ZERoh! gikk frå 0 til 111 millionar kroner på tre år
I februar fekk Lerum gjev pris for marknadarbeidet knytt til ZERoh! som har hatt ei enorm vekst på 3 år. Konkurransen ANFO Effekt er ikkje ein konkurranse i kreativitet, men i marknadsarbeid som gjev effekt.
Juryen omtalar arbeidet slik:
Årets Grand Prix imponerte mange i juryen allerede i innledende diskusjoner. Juryen ble ikke mindre imponert da markedsarbeidet visste seg å være svært godt gjennom alle ledd, og en lønnsom suksess gjennom hele verdikjeden. Merkevaren kan vise til grundig innsiktsarbeid og en stor dose modighet da de lanserte et produkt utenfor sin opprinnelig kategori til en pris betydelig høyere enn gjennomsnittet, og det i en kategori som allerede hadde en markedsleder! Vanskelighetsgraden var dermed et faktum. Denne modige aktøren har gjennom mange år hatt høy produktutviklingstakt, og to år på rad har linjeutvidelsene blitt bestselgere. Caset kan vise til fantastiske resultater. På kun tre år har dette produktet gått fra null til omsetning i 100 millioners klassen - og det i en bransje hvor over 90% av nylanseringene flopper. Merkevaren er blitt godt etablert med en imponerende preferanseandel og høy score på de viktigste driverene i kategorien. Videre er produktet etablert og bygd med langt mindre midler enn markedsleder. Produktet har økt både topp- og bunnlinje for denne aktøren, og bidrar til at 2016 resultat blir det beste noensinne. Aktøren bak dette caset viser markedsarbeid i særklasse. Juryen er rett og slett imponert. Vinneren av Grand Prix 2018 er Lerum med produktet Zeroh.
Me er kjempeglade for å vinna ein slik pris, mest fordi den, i motsetning til dei fleste andre slike prisar, vektlegg dokumentert og varig salsvekst, noko som er det viktigaste for oss. Og det skjer på tvers av alle bransjar, i konkurranse med store bankar og daglegvareleverandørar, seier Espen Arnesen, marknadsdirektør i Lerum, til porten.no.
Salstala i Norge har vore så gode at me no ynskjer å utfordra den svenske marknaden. Me har arbeida i lang tid med å få til dette, og no er me endeleg klare til lansering, seier administrerande direktør i Lerum, Trine Lerum Hjellhaug, i ei pressemelding i april og syner til at dei no også vil lansere ZERoh! utanfor Noreg.
Prisen ANFO Effekt er svært gjev i bransjen, og omtala i fleire medier:
- www.kampanje.com: Saftig reklameseier til Lerum – gikk fra null til 100 millioner på tre år
- www.Medier24: ZERoh! gikk fra 0 til 111 millioner kroner på tre år. Nå hedres markedsjobben med Grand Prix på ANFO Effekt. Se alle vinnerne her!
- www.porten.no: Nylansering frå Lerum gjekk frå null til hundre millionar i omsetning på tre år
Sogn Næring gratulerer Lerum med det gode arbeidet!
Vekst i etablert næringsliv er svært viktig, seier dagleg leiar Torgeir Skålid, og syner til at det offentlege og har mykje verkemiddel å tilby private verksemder som ynskjer å vidareutvikling.
Les meir om verkemidla til eksisterande næringsliv.