Sju tips for meir engasjement på sosiale media

Kornelia Minsaas gjekk gjennom hennar tankar rundt korleis byggje merkevara di på sosiale medium, og hadde mange gode og konkrete tips til korleis du kan lykkast 

Den 3. oktober inviterte vi på ein ettermiddag med fagleg påfyll for dei som ønskte konkrete tips til å løfte deira synligheit på sosiale media. Vi fekk med oss både lokale og nasjonale ekspertar til å dele tipsa deira for korleis lykkast på Instagram og dei andre plattformene. Her er sju tips vi tok med oss frå arrangementet:

1 Bruk ulike sosiale plattformer for ulike målgrupper

Det er viktig å identifisere kva sosiale plattformer målgruppene dine er mest aktive på. Til dømes, eldre menneske kan være meir til stades på Facebook, medan yngre generasjonar, som born og tenåringar, kan føretrekke til dømes TikTok. Å tilpasse innhaldet ditt til desse plattformene er viktig for å nå rett publikum. Dette inkluderer å forstå plattforma si tone, stil og typiske innhaldstypar.

 

2 Det er betre å vere god på ein plattform, enn å vere "basic" på mange

Dette prinsippet understrekar viktigheita av å fokusere på å meistre ein eller to plattformer i staden for å spreie seg for tynt over mange. Når du fokuserer på ein plattform, kan du investere meir tid og ressursar i å forstå målgruppa og skape engasjerande innhald som fungerer der. Dette kan gi betre resultat enn å ha ei tilstadesvering på mange plattformer utan å oppnå djup forbindelse med målgruppa.

 

3 Har innhaldet ein stopp-effekt? 

Det er viktig å fange oppmerksomheit raskt. Du kan bruke ulike teknikkar som overskrifter, spennande bilete eller korte video-klipp for å skape ein "hook" som får folk til å stoppe opp og sjekke ut innhaldet ditt. Dette første inntrykket er avgjerande for å trekke folk inn i innhaldet ditt.

 

4 Finn ein god publiseringsfrekvens

Å etablere en passende publiseringsfrekvens er viktig for å opprettholde en jevn tilstedeværelse på sosiale medier. Dette kan variere avhengig av merkevaren din og målgruppen din. Noen merkevarer kan publisere daglig, mens andre kan finne suksess med ukentlig eller til og med månedlig innhold. Det viktigste er å være konsistent og levere kvalitetsinnhold!

 

5 Gi verdi 

Innhaldet ditt bør fokusere på å gi nytteverdi til målgruppa di. Dette kan innebere å dele kunnskap, tips, råd eller praktiske løysingar som er relevante for dei. Dersom du har spesiell ekspertise, kan du vurdere å dele dette gjennom innhaldet ditt, noko som kan bygge autoritet og tillit hos målgruppa di.

 

6 Bruk et årshjul for å få med relevante datoar

Å lage et årshjul som inkluderer viktige datoer, hendelser og sesongbaserte muligheter er en effektiv måte å planlegge innhold på. Dette hjelper deg med å være forberedt på å publisere relevant innhold til riktig tid, og det kan også øke engasjementet ditt i forbindelse med aktuelle hendelser.

 

7 Anta, test og analyser

Denne delen handlar om å vere villig til å eksperimentere og lære av resultat. Prøv ulike tilnærmingar, strategiar og innhaldstypar på dei ulike plattformene du brukar. Kanskje du kan prøve å publisere på ullike tidspunkt? Deretter analyser resultat for å sjå kva som fungerer best for kvar målgruppe. 

Dette er nokre av punkta vi tek med oss frå arrangementet! Vi håpar det kan hjelpe deg i arbeidet ditt med digital marknadsføring 👊

aktueltBård Basberg